استوری های لینکدین بزودی می آیند

استوری های لینکدین بزودی می آیند

استوری های لینکدین بزودی می آیند

لینکدین تایید کرده است که در حال کار برروی یک ورژن از استوری های مخصوص به خود است. ممکن است کمی تعجب برانگیز باشد، ممکن است عادی به نظر بیاید. در هر صورت، لینکدین همین هفته تایید کرد که در حال کار برروی یک ورژن از استوری های مخصوص به خود است که به زودی در دسترس تمامی کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت. پیت دیویس از لینکدین در این باره این طور می گوید: ” استوری ها ابتدا در اسنپ چت حضور پیدا کردند، و پلتفرم های دیگر مانند اینستاگرام و فیس بوک نیز به صورت از این قابلیت در اپلیکیشن های خود استفاده کردند. استوری به دلیل خیلی واضحی به سرعت همه گیر شده اند، آن ها یک راه بسیار ساده و هیجان انگیز برای نشان دادن بروز رسانی های افراد برای بقیه هستند بدون این که لازم باشد همه چیز بی نقص بوده و برای همیشه به پروفایل شما پیوست شود. آیا این قابلیت در دنیای بیزینسی نیز جایی دارد؟ امیدوار هستم که تمامی تعاملات من در اتاق استراحت و یا گذر از کنار مردم در راهروی شرکت نیز به همین صورت ساده و زودگذر باشد. ” با توجه به این سخنان، دیویس اذعان دارد که لینکدین به صورت داخلی در حال آزمایش کردن استوری های خود است، در حالی که هنوز زمان مشخصی برای عرضه عمومی تعیین نشده است.

استوری های لینکدین

” ما در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد قابلیت های منحصر به فرد استوری ها در فضای حرفه ای دریافته ایم. به عنوان مثال، فرمت دنباله دار استوری ها یکی از بهترین شیوه ها برای به اشتراک گذاری رویدادهای کاری است و تصویر Full Screen به اشتراک گذاری ترفندها و نکته های مختلف که باعث می شوند هوشمندانه تر کار کنیم را آسان تر می کنند، و کمکی که استوری ها برای باز شدن سر صحبت به شیوه های مختلف برای گفتن مثلاً ” در هر صورت … من متوجه شدم که تو لیندا را می شناسی، می توانی من را به او معرفی کنی؟ ” بسیار مفید است. ” البته این اولین باری نیست که لینکدین به قرار دادن استوری ها در پلتفرم خود فکر کرده است. در سال ۲۰۱۸، لینکدین شروع به آزمایش کردن نسخه اولیه استوری های خود کرد، اما این قابلیت تنها در اختیار دانشجویان دانشگاه قرار گرفت. در آن ورژن، که لینکدین به آن ” صدای دانشجویان ” می گفت، برای دانشجویان داخل امریکا فعال شد، با هدف کمک به انسان های دانشگاه های مختلف که بتوانند به همدیگر متصل شده و تجربه های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند ایجاد شد. توجیه این کار از سوی لینکدین این بود که با توجه به این که استوری ها در حال تبدیل شدن به ابزارهای حیاتی برای ارتباط میان مخاطبان جوان تر می شوند، این پلتفرم می تواند سطح به اشتراک گذاری دوستانه تری را فراهم کند، که در نهایت منجر به ایجاد تعاملات بیشتر خواهد بود. دیویس درباره استوری های کنونی هم این چنین حرفی را زده است: ” ما متوجه شدیم که نسلی جدید در حال رشد هستند که از استوری ها برای صحبت کردن استفاده می کنند، آن ها با شروع کردن مکالمات از طریق یک فرمت تمام صفحه زودگذر بسیار بیشتر راحت هستند تا این که بروزرسانی ها را پست کنند. آنها ترجیح می دهند که محتوا را به عنوان یک چیزی که در لحظه زندگی می کند در نظر بگیرند تا این که یک آیتمی باشد در صفحه پروفایل. ” حتی در سال ۲۰۱۸، لینکدین اعلام کرد که می خواهد استوری ها را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد، و در حالی که هنوز عکسی از استوری های جدید لینکدین ندیده ایم، احتمالاً باید انتظار این را داشته باشیم که خیلی شبیه به عکس بالا باشند، که عکس پروفایل شما به جای لوگوی دانشگاه قرار می گیرد.

آیا استوری های لینکدین موثر خواهند بود؟ آیا این کار برای لینکدین به عنوان یک برد محسوب خواهد شد؟

در حلقه های شبکه های اجتماعی همین حالا نیز انتقاداتی روانه لینکدین شده است؛ اما باید در نظر داشت که قبلاً هم این انتقادات از استوری های اینستاگرام می شد، اما در حال حاضر اینستاگرام از نظر استفاده از استوری ها توسط کاربران در رتبه اول قرار دارد. استوری های فیسبوک نیز در طول زمان دچار انتقاداتی شده بودند، اما استفاده از آن ها به مرور زمان دارای سیر صعودی شده است. شاید این فرمت را دوست نداشته باشید، و یا هدفگذاری های متفاوتی که پلتفرم های مختلف از آن را دارند، اما همانطور که لینکدین اشاره کرده است، ممکن است استوری ها برای شما نباشند. استوری ها راهی هستند که نسل جدید شبکه های اجتماعی از آنها برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند، و با توجه به این موضوع، در تمامی پلتفرم ها، توجه آن ها به استوری ها به نظر منطقی می آید. کپی کردن پلتفرم ها از روی یکدیگر احساس اصیل نبودن را به ما می دهد، اما همانطور که اشاره شد، استوری ها به نظر ترندی هستند که نسل جوان از آنها خیلی استفاده می کنند و با آنها احساس راحتی بسیار بیشتری دارند. اگر از این دید به موضوع نگاه کنیم، منطقی است که تمامی پلتفرم ها در حال کار کردن برروی این قابلیت باشند.

جمع بندی

بزودی ما آپشن های استوری را برای اسنپ چت، اینستاگرام، فیسبوک، یوتوب و لینکدین خواهیم داشت، در حالی که پینترست نیز دارای Story Pins می باشد، که در واقع همان استوری است. توئیتر نیز اخیراً Chroma Labs را خریداری کرده است، که به صورت تخصصی برروی محتوای استوری ها کار می کند، که البته بدین معنی نیست که بزودی شاهد استوری های توئیتر باشیم، اما ممکن هم هست که باشیم!

دیجیتال مارکتینگ استوری استوری های لینکدین اینستاگرام تلگرام لینکدین

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities