چگونه دامنه ir مورد نظر خود را از طریق آسان رایان ثبت کنم؟

چگونه دامنه ir مورد نظر خود را از طریق آسان رایان ثبت کنم؟

در صورت تمایل به ثبت دامنه ir از طریق شرکت آسان رایان به طریق زیر عمل نمایید. ابتدا دامنه مورد نظر خود را در صفحه اصلی به آدرس : http://AsanRayan.com و یا در صفحه ثبت دامنه به آدرس: https://www.asanrayan.com/domainschecker.php جستجو نمایید. چگونه دامنه ir مورد نظر خود را از طریق آسان رایان ثبت کنم؟ پس از نمایش نتیجه جستجو در صورتی که دامنه ir دلخواه شما آزاد بود آن را انتخاب کنید و با فشردن دکمه "دامین های انتخابی را سفارش دهید" به مرحله بعد بروید: چگونه دامنه ir مورد نظر خود را از طریق آسان رایان ثبت کنم؟ حالا وارد صفحه ای می شوید که لازم است شناسه ایرنیک خود را جهت ثبت دامین .ir وارد نمایید.   (توضیح اینکه از آنجا که ثبت دامنه های ir در ایران انحصارا زیر نظر پژوهشگاه دانشهای بنیادی (مسئول و کارگزار ثبت دامنه ir در ایران) انجام می پذیرد و آسان رایان و شرکتهای دیگر ثبت کننده دامین، نماینده ثبت و فروش دامین ir هستند، حداقل یک بار لازم است به آدرسhttps://www.asanrayan.com/irnic.php یا https://www.nic.ir/Create_New_Handle مراجعه و ثبت نام کرده باشید تا بتوان یک یا هر تعداد دامنه ir که نیاز دارید را برای شما به ثبت رساند)

توضیحات بیشتر

حال باید شناسه ی خود(یا شناسه ی مشتری خود) را وارد نمایید تا دامنه به نام شما(یا مشتری شما) ثبت شود. دقت کنید که جهت ثبت دامنه، باید دسترسی های لازم را در قسمت رابط های مجاز انتخاب کرده باشید. جهت انجام این کار ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت https://www.nic.ir شوید. سپس مانند شکل زیر از منوی شناسه ، گزینه ی مدیریت رابط های مجاز را انتخاب نمایید. روش ساخت شناسه کاربری در ایرنیک سپس باید رابط های مجاز را مطابق شکل زیر تنظیم نمایید: چگونه دامنه ir مورد نظر خود را از طریق آسان رایان ثبت کنم؟ در واقع با انجام این کار، به نماینده(در اینجا آسان رایان) اجازه میدهید که دامنه را به نام شما یا مشتری شما ثبت کند. درصورتیکه رابط های مجاز را مانند تصویر بالا تنظیم نکرده باشید، ثبت دامنه مقدور نمی باشد. و در ادامه پذیرش مقررات ایرنیک را تایید نمایید و کلید ادامه را بفشارید. چگونه دامنه ir مورد نظر خود را از طریق آسان رایان ثبت کنم؟ سپس: چگونه دامنه ir مورد نظر خود را از طریق آسان رایان ثبت کنم؟ حالا در صورتی که قبلا در آسان رایان ثبت نام کرده اید اطلاعات لاگین را وارد نمایید و در صورتی که ثبت نام نکرده اید اطلاعات خود را وارد نمایید تا ضمن ارسال سفارش ثبت دامنه، ثبت نام شما نیز به صورت اتوماتیک انجام گردد. فراموش نکنید که شرایط سرویس را مطالعه نمایید و در انتها گزینه ی مربوطه را انتخاب کنید و تکمیل فرآیند خرید را انجام دهید. چگونه دامنه ir مورد نظر خود را از طریق آسان رایان ثبت کنم؟ بعد از طی مراحل پرداخت آنلاین ظرف حداکثر ۲ ساعت کاری دامنه شما به نام شما و با مالکیت شما به ثبت خواهد رسید.

دامنه دامین ثبت دامنه .ir دامنه IR. IR ثبت دامنه آی آر ثبت دامنه ثبت دامین آسان رایان ثبت دامین ir ثبت دامین آی آر ir domain دامنه ارزان ir registration آی آر دامنه ی IR دامنه ی ارزان دامین ارزان دومین ارزان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities